tiistai 3. marraskuuta 2015

"Sillan alla asuvasta, ihan kunnon kansalaisen näköseksi"




 Minun mielestäni minun onnistueinpia töitä on leikkaus ja värjäys jonka tein omalle veljelleni. Tämän työn tein aikalailla itsenäisesti, kertaakaan en itse hakenut opettajaa avuksi vaan minulla oli tarkka visio mitä haluan. Ja kyllä minä itse halusin tällaiset ja Jani sai vain luottaa, että tiedän mitä olen tekemässä. Otsatukka osuudessa Jani pisti mielipiteensä peliin, joten se jäi mielestäni vähän hassuksi.

Ihan aluksi leikkasin Janilta pitkät päälihiukset lyhyemmiksi, sillee summamutikalla. Sen jälkeen aloitin levittämään väriä, joka oli jo etukäteen päätetty. Värin vaikutuksen ja pesun jälkeen aloin leikkaamaan. Takaosasta ei paljoa lähtenyt, mutta haastavin kohta oli saada päälihiukset asettumaan nätisti.



Hiuksien jälkeen siistittiin parta, sivut otettiin ihan lyhyeksi koneella ja leuan alle jätettiin partaa.

Asiakas oli tyytyväinen työhön ja meidän iskän kommentti oli "Sillan alla asuvasta, ihan kunnon kansalaisen näköiseksi"



1 kommentti: