keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Tervetuloa


Hei, olen toisen vuoden parturi-kampaaja opiskelija, opiskelen Porvoon ammatti opistossa. Olen -97 syntynyt tyttö, olen lähes koko elämäni asunut Porvoossa. Minä viihdyn tosi hyvin koulussa, ja minulla on pari todella hyvää ystävää luokallamme. Nautin kun saan oppia ja oivaltaa uutta alastamme.

Vapaa-ajallani harrastelen koirien kanssa kaikenlaista, pääosin tokoa. Vietän myös aikaa kavereiden kanssa. Viikonloput menee usein nukkumiseen, koiranäyttelyissä- tai kisoissa.


Perheeseeni kuuluu tällä hetkellä minun lisäksi poikaystäväni ja kaikki eläimeni, joita löytyy kaksi kissaa ja kolme koiraa. Tai nämä asuu minun kanssa saman katon alla. Toki äiti ja velikin kuuluu perheeseeni.


Tähän blogiin on tarkoitus kirjailla oman alan mietintöjä ja kuvia omista töistäni.

Tervetuloa mukaan seuraamaan suurimmaksi osaksi kouluarkeani.


1 kommentti: