keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Before and after

Tässä on muutamasta minun tekemästä leikkauksesta ennen ja jälkeen kuvat. Suurin osa on vain leikkauksia, mutta kahdessa on väri ja valitettavasti yhdessä ei ole ennen kuvaa.

Ensinmäisenä on kaverini, joka halusi alkaa kasvatamaan hiuksiaan ihan lyhyestä, jotta saa terveet ja hyvin voivat hiukset. Muuten olen todella tyytyväinen lopputulokseen, mutta olisin halunnut aloittaa päälliosan taempaa. Pyörre valitettavasti esti sen suunnitelman.




Tässä on poikaystäväni sisko, tästä ei ole ennen kuvaa. Olin todella tyytyväinen tähän leikkaukseen ja väriin. Pituutta ei otettu paljoa pois, mutta malli muutettiin eteenpäin piteneväksi.




















Tässä kaverini Laura jolla oli erittäin huonokuntoiset latvat, joten otimme aika runsaasti pituutta pois. Laura ei olisi halunnut ihan noin paljoa pois, mutta hiuksista tuli terveemmät ja kauniimmat.




Tässä on minun onnistunein tasaus leikkaus. Jostain syystä näyttää, kun hiukset olisivat kasvaneet leitatessa. Asikkaana on minun siskoni.







Viimeisin minun leikkaus on kaverini Ronja, jolta piti myös ottaa huonot latvat pois. Leikkauksen jälkeen Ronja vain totesi että " Oi kun on pehmeät".

2 kommenttia: